Ambil iktibar dari pengalaman lepas :)

Assalamualaikum... dipagi yang indah ini... aku bersyukur masih diberi peluang untuk hidup didunia ini.. hari ni.. merupakan sanah helwah kekasih ku... nabi muhammad.. 12 rabiulawal..


Ya Allah, aku bersyukur di atas setiap nikmat yang telah engkau beri... sesungguhnya segala kejadian yang menimpa ku sebelum ini adalah anugerah yang menjadi terlalu indah disaat ini... ketika engkau hadirkan dia yang bernama ................ :)

"pesan demi pesanan yang sering kau ucapkan menjadi pedoman ku dimasa hadapan"


Dia pernah kataa... musibah itu ujian.. kejayaan dan kegembiraan itu juga ujian.. maka bersyukur laa.. :) diketika ini aku bahagiaa... cukup bahagia.. terima kasih ya Allah... semoga segala dugaan dan cabaran akn kuat ku tempuh..


jika sebelum ini aku silap dalam pemilihn.. antara seorang teman yang tidak pernah melakukan sebarang kesalahn namun diri ini memilih seorang teman yang meminta diberikan peluang ke2, dan kini dia meninggalkan ku dengan sebab alasan yang x munasabah.. silap diri ini dalam menilai yang mana kaca dan permata... ye.. silap... namun kesilapan itu aku jadikan sebagai iktibar... biarlah... ada hikmah terindah yang tersembunyi.. walaupun dia dah bahagia dulu sebelum ku.. :) and now... Allah menggantikan teman.. yang jauh lebih matang,.. dan aku xkan ulang perkara yang samaa... insyaallah...


gambar demi gambar :) ..lagu demi lagu.. video demi video yang teman ini share... amat ku hargai... sangat2... kadang2kan mesti akan tersenyum sensorang, tergelak sensorang.. hehee...

*btw voice nyanyian2 awk tuu,,, best sangat... :D ngee...*


Hanya padamu aku meminta ya Allah, semoga ukhwah aku dan teman ini selama2nyaa..

Q.

No comments:

Post a Comment